kobieta

Lakier Mariza - Care & Colour

Hej.
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować lakier do paznokci z Marizy.
Produkty tej firmy możemy kupić u konsultantek lub samemu zarejestrować się w firmie i kupować je z 30% rabatem oraz z możliwością zarobienia sprzedając je również innym.
Aby poczytać na ten temat więcej lub się zarejestrować zapraszam tutaj: Mariza


Cena: 8,20 zł za 10 ml


Jak podaje producent należy malować dwukrotnie odtłuszczone paznokcie. Czyli standardowo;)



Jest dość duży wybór kolorów.



Pędzelek jest wąski, ale maluje się nim dobrze.


Po lewej stronie po pomalowaniu pierwszą warstwą, a po prawej pomalowane dwoma warstwami.


Kolor na zdjęciach wyszedł trochę przekłamany, na tym zdjęciu jest bardziej rzeczywisty.

Mi ten lakier przypadł do gustu, więc go polecam. Utrzymał się 5 dni u mnie, choć w tym 5 dniu już lekko odpryskiwał. także uważam, że to długo. Zazwyczaj lakiery już w 3 dniu mi odpryskują:(
Cena jest dość przystępna. Lakier jest wydajny.

 Używałyście produktów Marizy?

Pozdrawiam




About Testerka

3 komentarze:

  1. chyba lekko smuży ale bo mi się wydaje :) ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor nie mój,ale chętnie spróbowałabym innego bo fajne są do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.