Dla Niego

Żel do golenia do skóry wrażliwej - SKINO - łagodzący

Hej.
Kolejna opinia mojego Męża, tym razem na temat żelu do golenia SKINO kupionego w Biedronce.
Cena ok. 6 zł




Jeśli chodzi o kwestie golenia to mój Mąż preferuję właśnie żele zamiast pianek. Zazwyczaj używa Nivea, jednak postanowiliśmy spróbować "Biedronkowego" żelu Skino. Zdaniem mojego Męża żel jest bardzo dobry, wcale jakościowo nie odbiega od żeli droższych firm. Znakomicie się pieni, jest bardzo wydajny, nie podrażnia. Świetnie zmiękcza zarost. Cena bardzo przystępna. Zapach ładny, męski. Nawet mi zdarzyło się go użyć. kiedy skończyła mi się moja pianka do golenia nóg.  Choć zapach męski, po wysmarowaniu nóg balsamem już go nie było czuć. Polecamy!

Pozdrawiam


About Testerka

5 komentarze:

  1. zazwyczaj używam depilatora więc nie potrzebuje żeli czy pianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym z chęcią wypróbowała tego żelu ale do skóry suchej. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. My zawsze decydujemy się na Nivea lub Gilette, ostatnio do skóry wrażliwej, a tańszych Mężczyzna jeszcze nie próbował, bo obawiam się podrażnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go nigdy wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałem, że żel to pianka, tylko taka do zrobienia z żelu, czuje się rozczarowany XD

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.