higiena intymna

Ziaja Intima - kremowy płyn do higieny intymnej z kwasem laktobionowym regenerująco-łagodzacy

Hej.
Dzisiaj moja opinia na temat żelu/płynu do higieny intymnej Ziaja Intima z kwasem laktobionowym regenerująco-łagodzący.
Cena: 7,99 zł



Lubię produkty Ziaja, dlatego chętnie sięgam po nie będąc na zakupach. Niestety z tym żelem to jakiś niewypał. Mało tego, że u mnie się nie sprawdził to jeszcze spowodował jakieś uczulenie. Po kilku dniach używania żelu pojawił się świąt i pieczenie okolic intymnych. Przestałam go używać i wszystko wróciło do normy. Dlatego ja tego żelu nie polecam, choć używałam wcześniej inny (z pomarańczową etykietą) i było OK. Widocznie akurat z kwasem laktobionowym nie mogę używać.

Pozdrawiam
 

About Testerka

14 komentarze:

  1. Kiedyś go miałam i w sumie byłam całkiem zadowolona, nie był zły, ale miałam lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty Ziaji , ale z tym płynem do higieny intymnej nie miałam do czynienia ;). Szkoda , że się u Ciebie nie sprawdził .

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie za rzadki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził. Ja miałam jakiś inny z Ziaji i był ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam już drugie opakowanie i jestem bardzo zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  6. też używam ziaji, ale nie kremowej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy02 lipca

    miałam go chyba kiedyś:) teraz używam z Ziaji w takich przezroczystych butelkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze tych w przezroczystych butelkach, ale muszę wypróbować, bo tego już na pewno nie kupię

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też miałam, bardzo fajny. Stosowałam go długo po porodzie.

      Usuń
  9. nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena kusząca, szkoda że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama często sięgam po płyny do higieny intymnej marki Ziaja - głównie te w przezroczystych butelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ziaja to jedna z najfajniejszych firm pielęgnacyjnych jakich znam:) Ps obserwuję i zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.