Bobini

Bobini - 2w1 szampon i płyn do kąpieli dla dzieci - truskawka.

Hej.
Dzisiaj moja opinia o płynie i szamponie dla dzieci Bobini.
Jego cena to 7,79 zł za 400 ml w Rossmannie.
 
 
Opis produktu:
Delikatny kosmetyk dla dzieci. Łagodnie myje i pielęgnuje ciało oraz włosy. Zawiera mleczko owsiane, które łagodzi podrażnienia i wzmacnia strukturę lipidową skóry. Ułatwia rozczesywanie włosów i nie szczypie w oczy. Dzięki ph neutralnemu dla skóry, nie narusza jej bariery ochronnej. Produkt przebadany dermatologicznie. Przeznaczony dla dzieci powyżej 1-go roku życia. Produkt nagrodzony: Perłą rynku kosmetycznego 2008
 
Moja opinia:
Płyn jest bardzo wydajny, ma dość gęstą konsystencję. Pachnie ślicznie. Kolorowe opakowanie jest atrakcyjne dla dzieci. Mój Synuś sam zawsze przynosi i wlewa płyn do wanienki i uwielbia to kolorowe opakowanie z Dinusiem. Całkiem fajnie się pieni. Dodatkowym atutem jest to, że jest to jednocześnie szampon do włosów, a ja lubię takie produkty 2w1. Rzeczywiście nie szczypie w oczy. Nie raz zdarzyło się podczas spłukiwania głowy, że woda z płynem spłynęła na oczy i Krzysiu nie płakał, nie tarł ich zbytnio, także nie podrażnia oczu. Nie uczulił mojego dziecka. Cena też jest przystępna także ja go polecam w 100%.
 
A Wy jakich płynów do kąpieli dzieci używacie? Jeśli oczywiście macie dzieci ;)
 
Pozdrawiam
 
P.S. Dziękuję za pomoc przy wyborze nagłówka :) Jak widzicie 1 wersja wygrała:) 
 
 

About Testerka

5 komentarze:

  1. używałam jak byłam mała :D świetny był

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy również nie miałam jak byłam mała :D. Dzieci jeszcze nie mam ;). Może za 5 lat go wypróbuję :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam ostatnio inny zapach z wanilią i kokosem...pachnie bosko ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go mamy;) Jak skończył nam się truskawkowy to kupiłam ten waniliowo kokosowy. To racja, zapach śliczny.

      Usuń
  4. aktualnie używamy zapachu gruszki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.