Catrice

Cienie do powiek Catrice Cosmetics - Smokey Eyes Set

Hej.
Dziś moja opinia na temat cieni do powiek firmy Catrice, które kupiłam w promocyjnej cenie 11,99 zł w Naturze. Cena regularna to 19,99 zł





Do cieni dołączona jest pacynka i pędzelek. Na opakowaniu znajdziemy instrukcję jak wykonać makijaż smoky eye. Specjalistką w makijażach nie jestem, ale starałam się jak mogłam. Cienie przypadły mi do gustu. Są trwałe, nie osypują się. Kolory dość intensywne. Ostatni najciemniejszy kolor ma konsystencję bardziej żelową. Trochę dziwnie się go nakłada tym dołączonym do zestawu pędzelkiem, bo jest on dość sztywny. Pierwszy raz miałam do czynienia z takim żelem i tego typu aplikacją. Myślę, że jest to kwestia przyzwyczajenia i wprawy.
Mój makijaż tymi cieniami wyglądał tak (dodam, że nie nakładałam wcześniej żadnej bazy na powieki):








Podoba Wam się? Ja lubię takie kolory i cienie uważam za udany zakup. 

Pozdrawiam

About Testerka

3 komentarze:

  1. podoba mi się makijaż jak wygląda i do tego kolorystyka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, makijaż bardzo mi się podoba. Fajny zestaw, cienie przypadły mi do gustu. Jeszcze nigdy nie malowałam "smokey eyes" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.