Dla Niej

Shot Work Activity Liss Antistress 200ml - opinie



Shot Work Activity Liss Antistress 200ml - opinie



Opis produktu przez producenta: 

Wygładzająca emulsja o działaniu zmiękczającym, odżywczym i ujarzmiającym niesforne włosy. Idealna do bardzo suchych, puszących się i zmęczonych włosów. Połączenie odżywczej maski bez spłukiwania i produktu do stylizacji, z proteinami pszenicy i jedwabiu, siemieniem lnianym, wyciągiem z brzozy oraz proteinami mlecznymi. Sposób użycia: Nakładać niewielką ilość na wilgotne włosy, układać i modelować w dowolny pożądany sposób. NIE SPŁUKIWAĆ! Wysuszyć.


Pomoc dla niesfornych i puszących się włosów :)
Podczas ostatniej wizyty u fryzjera, moje włosy zyskały nowy kosmetyk, nie tylko do pielęgnacji, ale też do stylizacji włosów! Poczułam zapach, zobaczyłam efekt na własnej głowie i co? Kupiłam i nie żałuje, a wręcz przeciwnie, jestem mega zadowolona!

Jak do tego doszło? Wyjaśniam poniżej :)

Po farbowaniu i obcięciu włosów Pani fryzjerka nałożyła mi jakaś różową w kolorze, maskę na włosy. Poczułam w powietrzu i we włosach smak gumy balonowej, mrr mega zapach <3
Uwielbiam gumę balonową i wiadomo, jak poczułam taki zapach to przepadłam! Muszę tu wspomnieć, że moje włosy są kręcone, a ja koniecznie tego dnia chciałam mieć włosy wyprostowane i delikatnie zakręcone przez prostownice, żeby na koniec uzyskać włosy lekko pofalowane , a nie kręcone od góry do dołu :) Powiem Wam jedno. Z tą maska do stylizacji to mega pikuś. Efekt mnie powalił. Włosy miałam pięknie pofalowane, cudne w dotyku i jeszcze pięknie pachniały i co ważne nie puszyły się, co często jest zmorą włosów kręconych.

Koniecznie musiałam się dowiedzieć czegoś więcej o tym kosmetyku do włosów ;)
Zostałam poinformowała, że tego produktu nakłada się bardzo skromnie na włosy, ponieważ jest on bardzo wydajny. Maskę najlepiej nałożyć na mokre włosy. Oczywiście należy ją wetrzeć w końce włosów, a nie na czubek głowy, aby nie obciążać włosów. Potem już zostaje tylko stylizacja. Suszenie, prostowanie, kręcenie co tam Wam się zamarzy.

Co to za maska? I czemu służy?
Shot (włoska linia kosmetyków do włosów) Work Activity Liss Antistress to bardzo odżywcza maska do wygładzenia włosów, bez spłukiwania oraz świetny produkt do stylizacji włosów. Maska ta zawiera  składniki odżywcze takie jak: proteiny pszenicy i jedwabiu, siemię lniane, wyciąg z brzozy a także  proteiny mleczne. Włosy podczas rozczesywania są bardzo miękkie i delikatne, nie sklejają się ani nie plączą. Układanie włosów w domu z emulsją wygładzającą antistress marki Shot jest bardzo proste i przyjemne. Używam jej często i jestem bardzo zadowolona.
Minusem może być trochę cena - 55 zł za pojemność 200ml.  Produkt ten kupimy w sklepie fryzjerskim stacjonarnie lub przez internet. Można też pytać u swojego fryzjera, może korzysta akurat z tej linii kosmetyków do włosów. Ogólnie bardzo polecam ten produkt :)





About Bloggervip

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.