Sponsor

Joanna

Joanna - Styling Effect - guma do kreatywnej stylizacji włosów - złota

Hej
Dziś produkt, który używa mój Mąż, a więc to Jego opinia.
Cena: 7,99 zł


Guma ta jest jak do tej pory najlepszym produktem do stylizacji włosów jaki używał mój Mąż. Testował inne gumy, woski, żele i lakiery do stylizacji, ale zawsze wracał do złotej Joanny i jest z tej gumy najbardziej zadowolony. Cena jest dość przystępna. Konsystencja gęsta, klejąca, ale łatwo się zmywa z rąk. Fryzura po ułożeniu utrzymuję się przez cały dzień, włosy nie klapną. Nie ma efektu mokrych czy tłustych włosów. Bez problemu zmywa się z włosów po umyciu szamponem. Jest dość wydajna - mojemu mężowi starcza na ok. miesiąc przy codziennym używaniu. Zdecydowanie polecamy!






Pozdrawiam

About Testerka

5 komentarze:

  1. nie używam takich rzeczy, ale znam osoby które tej używają i sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też używamy tej gumy z Joanny, bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze:)

Staram się zaglądać na blog każdego komentującego, ułatwi mi to wpisanie w komentarzu linku do Waszego bloga.

Jeśli mnie zaobserwujesz poinformuj mnie o tym w komentarzu, na pewno się odwdzięczę tym samym:)

Obsługiwane przez usługę Blogger.